Vriend van VVH

Naast teamsponsoren hebben wij ook Vrienden van VVH! Jaarlijks wordt er binnen de vereniging een specifiek doel of onderwerp uitgelicht waar jij als Vriend van VVH je donatie voor kunt doen. Het betreft een jaarlijkse donatie, waarbij wij ieder jaar het doel of onderwerp herzien. Hierbij verlengen we dus jaarlijks onze vriendschap en donatie, maar uiteraard kan er jaarlijks bepaald worden om op te zeggen.

VVH introduceert de VVH Sponsorchallenge!
VVH wil graag dat volleyballen voor iedereen toegankelijk blijft. De contributie moet daarom niet te veel stijgen, ondanks de stijgende kosten (zoals zaalhuur). De club is dus steeds meer afhankelijk van sponsoring. We willen daarbij niet alleen afhankelijk zijn van 1 of enkele grote sponsoren, maar inzetten op een grote groep kleinere sponsoren.

Het doel is om 10.000 euro voor de verenigingskas binnen te halen, wat we willen inzetten voor leuke activiteiten voor de club, en versterken van de opleiding voor de jeugd – de toekomst van VVH!

Hoe gaan we dat doen? We gaan de kracht van de vereniging gebruiken om ons doel te halen. Samen met je team ga je op zoek naar:

– 6 Vrienden van VVH (à 100 of 50 €/jaar)
– 2 potentiële sponsoren waarmee de sponsorcommissie contact kan opnemen voor het nieuwe seizoen.
Iedereen kan Vriend van VVH worden, denk aan: je ouders, je broer, je partner, je baas of je buurman. Uiteraard kan een bedrijf ook Vriend van VVH worden.

Wat krijgt de Vriend van VVH ervoor terug? Het gevoel dat hij/zij heeft bijgedragen aan een bruisende volleybalvereniging! Wat wil je nog meer?! En natuurlijk een vernoeming op de wall of fame banner tijdens wedstrijddagen (wanneer gewenst).

Wat krijgt jij ervoor terug?

Jij krijgt er een (financieel) gezond, betaalbaar en bruisend VVH voor terug! Wanneer je als team de meeste Vrienden van VVH aandraagt, win je een mooie prijs met je team!

Doe jij ook mee om de mooiste volleybalvereniging van Nederland een handje te helpen? Vul hieronder het formulier in!
Alvast enorm bedankt namens de hele vereniging

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de sponsorcommissie via: sponsors@vvharderwijk.nl.

De vrienden van VVH