Recreanten

Bij VVH kun je ook recreatief volleyballen. We hebben 2 recreanten groepen. Je kunt bij ons terecht als fanatieke, gevorderde recreant, maar je bent ook van harte welkom als je nog nooit hebt gevolleybald en het graag wil leren. De teams bestaan uit verschillende leeftijden van 18 jaar tot 65+. De mannen en de vrouwen trainen door elkaar. Een recreanten training bestaat meestal uit een warming up, dan enkele oefeningen/training en daarna een partijtje spelen.
Er is ook één team die recreantencompetitie speelt. De competitie wordt georganiseerd door de Nevobo. Eenmaal per maand spelen er dan op één avond 4 poules oplopend qua sterkte. Door het winnen of verliezen van een wedstrijd wordt je in een hogere of lagere poule geplaatst, waardoor je steeds gelijkwaardige tegenstanders treft.

Erg leuk en gezellig en elke recreant mag meedoen. Op een trainingsavond worden er ook gezellig onderling wedstrijdjes gespeeld. Bij VVH spelen recreanten op dinsdag- of op woensdagavond.

Wil je ook recreatief volleyballen?

Om de sport te proberen en de sfeer van de club te proeven, mag je 3x een gratis proefles volgen.

Stuur in dat geval een mailtje naar: tc@vvharderwijk.nl. We geven je dan alle informatie die nodig is en stellen de trainer op de hoogte van je komst.

Het seizoen start in augustus/september en loopt tot mei. Gedurende het seizoen instromen is ook mogelijk.