CMV nieuws

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Graag willen we jullie attenderen op het afmelden van jullie kind(eren) wanneer zij niet aanwezig kunnen zijn bij een training of wedstrijd. Het gebeurt regelmatig dat kinderen niet worden afgemeld of slechts kort voor de training/wedstrijd. Dit is erg onhandig voor de trainers, maar ook voor het team (en begeleiding) tijdens een toernooi. De toernooikalender staat online. Hier kun je alle data vinden van de CMV-toernooien. Mocht je zoon/dochter niet kunnen op een bepaalde dag. Geef dit dan zo snel mogelijk door, zodat teams eventueel kunnen aanvullen. Daarnaast vinden we het ook fijn om te weten wanneer kinderen niet aanwezig zijn, zodat weten dat we niet onterecht denken dat ze nog onderweg zijn of dat er misschien iets gebeurd is. Afmelden kan per mail via cmv@vvharderwijk.nl of via een berichtje in de groepsapp van het team.

Regels voor trainingen en wedstrijden

Algemeen:
  • Zorg ervoor dat je een bidon met water meeneemt naar de trainingen en wedstrijden.
  • Als je lang haar hebt, zorg dat je een staart/vlecht/knot in hebt.
  • Zorg dat je voordat je gaat volleyballen geen sieraden om hebt.
  • Wees op tijd, zodat we gelijk kunnen starten met de training.
  • Meld je op tijd af voor een training/wedstrijd via cmv@vvharderwijk.nl
Toernooien:
  • Jullie hebben de shirts in bruikleen gekregen, willen jullie daar zorgvuldig mee om gaan. Indien een shirt kwijt is, dan vragen wij daar een vergoeding voor.
  • Zorg dat de kinderen een bidon mee hebben en te eten voor tussen de wedstrijden door. We hebben liefst gezonde versnaperingen.
  • Als je kind niet kan op een bepaalde wedstrijd datum, geef dat dan zo vroeg mogelijk door aan de teambegeleiders.
  • We hebben ook een leuke facebook pagina. Mocht u geen Facebook hebben, kijk dan wat vaker op de site voor alle leuke nieuwtjes.
  • Het zou natuurlijk fantastisch als alle ouders kunnen kijken bij alle wedstrijden. We vinden het wel fijn als de kinderen en de ouders het goede voorbeeld geven op de toernooien vandaar de volgende aandachtspunten:
    • Respect begint bij jezelf, geef het goede voorbeeld
    • De kinderen geven na de wedstrijd elkaar de hand en coaches geven de scheidsrechter en coach van tegen partij een hand
    • De scheidsrechter heeft altijd gelijk ook al denk je daar anders over. De teambegeleider gaat dan praten met de scheidsrechter
    • Iedereen is anders ga daar respectvol mee om
    • Moedig je kinderen enthousiast aan, laat het coachen aan de coach
    • Bij winnen hoort verliezen, je bent een groot winnaar als je tegen verlies kunt

We gaan voor een sportief en gezellig seizoen!

Groetjes het CMV team