Clubinfo

De geschiedenis van Volleybal Vereniging Harderwijk gaat terug tot 18 maart 1967. Ap Koebrugge richt volleybal vereniging HK9 op. Vanuit de MAVO worden de trainingen verzorgt voor vooral jeugdige volleyballers.

Via een aantal sponsoren kreeg HK9 een aantal naamsveranderingen o.a. Zelkij Harderwijk. In 1982 heeft het toenmalige bestuur ervoor gekozen om de naam Volleybalvereniging Harderwijk (VVH) te gaan dragen en deze wordt nog vol trots gedragen!

In bijna 50 jaar VVH hebben de teams van VVH op landelijk niveau gespeeld, (jeugd) kampioenschappen gevierd, degradaties verwerkt en boven alles heel veel plezier beleefd aan de mooiste balsport ter wereld; volleybal!

Meer weten over belangrijke personen die VVH hebben gemaakt tot de fantastische vereniging die we nu kennen? Bekijk dan ook de pagina van onze ereleden.