UPDATE 28/09/2021: Er is een aantal wijzigingen in het rooster doorgevoerd. De wijzigingen staan in het paars vermeld.

Het zaalwacht- scheidsrechtersrooster voor de eerste helft van het volleybalseizoen staat online. Check het schema hieronder en zet de data gelijk in je agenda.

Let op! V6-codering is verplicht

Wanneer teamleden staan aangewezen om een jeugd / 3e klasse wedstrijd te fluiten, is het verplicht dat zij een V6-codering hebben. Deze is eenvoudig te halen door de instaptoets te maken.  Dit doe je via de deze link: https://www.volleybalmasterz.nl/spelregelbewijs/. Voorkom boetes en maak deze toets voordat je moet fluiten.

Kom op tijd

Wanneer een scheidsrechter niet kan, moet hij/zij zelf voor een vervanger zorgen. Regel dit op tijd zodat alle teams zorgeloos met hun wedstrijd kunnen starten.

Bij vragen kun je contact opnemen met Arne Petersen via 06-24864863 of stuur een mail naar scheidsrechters@vvharderwijk.nl

Zaalwacht

Als je zaalwacht hebt, kun je de spullen (laptop, wedstrijdsbriefjes, etc.) uit het VVH hok (nieuwe zaal, laatste deur in de gang) halen.