Wij zijn twee speciale volleybalteams van VVH en op zoek naar nieuwe leden. Ben jij een gezellige, sportieve dame of heer die ons team graag komt versterken? Jong of oud, het maakt niet uit! Je hoeft geen topvolleyballer te zijn, dat zijn wij ook niet.

Wie zijn wij?

Wij vinden het vooral leuk om te volleyballen met elkaar. We trainen in een gezellige sfeer, onder leiding van een fysiotherapeute van Fysio Totaal. Zij doet overigens ook gewoon mee met volleyballen.

Wanneer sporten we?

De sportavond is wekelijks op dinsdagavond van 19:30 – 21:00 uur (m.u.v. de vakanties). We starten met en warming up/training van ongeveer een half uur en vervolgens spelen we meerdere sets. We sluiten af met koffie/thee.

We spelen geen competitie maar vinden het wel leuk om af en toe aan een toernooi mee te doen. Als je het leuk vindt kun je daar ook aan meedoen.

Waar sporten we?

We trainen in Sporthal De Bogen (Drielanden), Triasplein 4, 3845 DM Harderwijk. De leden komen uit Harderwijk en omstreken (Nijkerk, Putten, Zeewolde, Lelystad, Dronten, Kamperveen). Zo mogelijk carpoolen we.

Twijfel je nog? Kom een keertje meetrainen om te zien of het iets voor je is. Wil je graag wat meer informatie of je aanmelden? Stuur dan een mailtje naar: ledenadministratie@vvharderwijk.nl of kom met ons in contact via het contactformulier.