Vandaag aan het woord: Joop Dunsbergen, 1e spelverdeler bij VVH H2. Ik heb een bedrijf wat breed actief is in de financiële dienstverlening: Van den Brink & Schuiteman Assurantiën BV. Wij helpen mensen met: verzekeringen, hypotheken, pensioenen, echtscheiding en mediator.

Ik ben altijd op zoek naar leuke mensen die klant bij ons willen worden voor bovengenoemde diensten. Ben jij leuk dan kan je zeker bij ons terecht en helpen wij je graag!

Ik sponsor VVH omdat wij als kantoor vitaliteit hoog op de agenda hebben staan en wat is er dan leuker dan de vereniging te sponsoren waar je zelf speelt! De jeugd is de toekomst! Ik zou het dan ook mooi vinden wanneer de sponsorgelden in activiteiten voor de jeugd worden ingezet. (Mocht er nog wat over zijn dan zouden een paar Mikasa ballen ook niet verkeerd zijn 😬).

Wil ik de vereniging nog iets meegeven? Jazeker, dat het echt een top club is waar we/ jullie trots op mogen zijn. De sfeer, onderlinge band en de feesten zal je niet snel ergens anders vinden. Daarnaast is er veel oog voor de jeugd en wordt hen de ruimte geboden zich te ontwikkelen. Top dus!!

Neem een kijkje op de site: www.vdbs.nl