Voel je fit! Dit was het thema van de Koningsspelen 2022. Op 22 april hebben maar liefst 2400 Harderwijkse basisschoolleerlingen kennis gemaakt met de mooiste sport die er is, volleybal natuurlijk! Met dank aan onze fanatieke vrijwilligers en GA! Harderwijk hebben we vanuit VVH leuke sportieve clinics gegeven. Hopelijk levert dit onze club wat nieuwe volleybaltalentjes op!

Koningsspelen 2022

Dit jaar zijn de Koningsspelen voor 10e keer georganiseerd door GA! Harderwijk in opdracht van de gemeente. Alle kinderen uit de groepen 5 t/m 8 van de basisscholen van Harderwijk krijgen de mogelijkheid om deel te nemen aan sport- en spelactiviteiten ter gelegenheid van Koningsdag.  Het programma van dit jaar stond in het teken van het thema: Voel je fit!

WK Volleybal Vrouwen

Onze deelname aan de Koningsspelen is onderdeel van de volleybalactiviteiten die georganiseerd worden in aanloop naar het WK Volleybal Vrouwen 2022. Voor het eerst in de geschiedenis wordt het WK Volleybal Vrouwen georganiseerd in Nederland. En Harderwijk is een van de steden die zichzelf gastgemeente mag noemen voor een van de 24 deelnemende volleybalteams! Daarom organiseren de gemeente Harderwijk, VVH, GA! Harderwijk, GSF en Landstede verschillende volleybalactiviteiten om sport en volleybal op de kaart in Harderwijk!