VVH heeft afscheid genomen van een icoon. Wouter Herzog had al besloten eind vorig seizoen te stoppen met alle (en dat zijn er heel veel geweest!) activiteiten voor VVH. Als gevolg van het abrupte einde van het afgelopen volleybalseizoen hebben we hem nu pas echt een passend en verdiend afscheid kunnen geven.

De club is Wouter dankbaar voor zijn gigantische bijdrage, wat ook veel achter de schermen heeft plaatsgevonden. Wat ons betreft is zijn belangrijkste verdienste het vormgeven en uitvoeren van het technisch beleid, waardoor de eerste teams nu nagenoeg volledig gevuld zijn met zelfopgeleide Harderwijkse spelers. Dat is uniek en maakt ons trots. De toekomst ziet er hierdoor rooskleurig uit voor VVH.

Wouter, namens heel de club, bedankt! wij gunnen je alle goeds en hopelijk zien we elkaar snel weer op de tribune – wanneer dat weer mag..
Succes op de golfbaan