De eerste trainingen zijn gestart, wat fijn om iedereen weer te mogen ontmoeten in de sporthal!
Helaas zijn we het nieuwe seizoen gestart met meerdere afmeldingen, dit heeft ervoor gezorgd dat we een jeugdteam en een damesteam terug hebben moeten trekken. Om die reden is de teamindeling en het zaalrooster opnieuw veranderd. De vele wijzigingen zorgen voor veel gesprekken, veel gepuzzel en veel werk voor de TC-leden, gelukkig hebben zij de afgelopen weken hard hun best gedaan om voor iedereen een passend plekje te vinden binnen de vereniging. Ook hebben zij ervoor gezorgd dat bijna alle teams voorzien zijn van een trainer! De terugtrekkingen zorgen er ook voor dat het wedstrijdsecretariaat enorm heeft moeten schuiven, inmiddels zijn alle wedstrijden weer opnieuw ingepland, het wedstrijdschema zal binnenkort definitief worden. Petje af voor deze toppers dus!

Teamindeling

De nieuwe teamindeling vind je hier.

Zaalrooster