FUNCTIE

Trainersbegeleider

IN HET KORT

Als trainersbegeleider sta je opgesteld om de binnen VVH aanwezige trainers te begeleiden en wegwijs te maken in het technisch beleid en de ondersteuningstool Scope. Je doet dit zowel op basis van volleybal specifieke kennis als op basis van didactische vaardigheden.

WAT JE DOET

De trainersbegeleider staat opgesteld om de binnen VVH aanwezige trainers te begeleiden en wegwijs te maken in het technisch beleid en de ondersteuningstool Scope. Hij/zij doet dit zowel op basis van kennis als op basis van didactische vaardigheden. Eventueel kan voor dit laatste een beroep worden gedaan door een lid met didactische vaardigheden (leraar/coach).

Belangrijkste taken van de trainersbegeleider zijn:

• Verantwoordelijk voor het uitvoeren van het technisch beleid
• Regelmatig bezoeken van trainingen en wedstrijden
• Voeren van doelstellingsgesprekken en evaluaties met trainers
• Antenne functie zoeken trainers
• Ondersteunt het ontwikkelen van volleybal & mentale programma’s en adviseert trainers, coaches, spelers hierin.
• Organiseren: Train de trainer sessies

AANTAL UREN PER MAAND

8-12 uur per maand

WAT KRIJG JE ERVOOR TERUG?

Betreft een vrijwilligersfunctie. Op basis van ervaring zou eventueel sprake kunnen zijn van een vrijwilligersvergoeding. Je brengt daarnaast je kennis, ervaring, pedagogische en didactische vaardigheden over aan zowel beginnende als ervaren trainers.

IETS VOOR JOU?

Spreekt de vacature je aan en herken je jezelf in de volgende punten, neem dan contact met ons op:

• Technische en tactische volleybalkennis
  • Pedagogische en didactische vaardigheden (bijvoorbeeld als leraar of coach)
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Samenwerken;
  • Sociaal vaardig.

Ben jij de Trainersbegeleider waar we naar zoeken? Stuur dan een e-mail naar vrijwilligers@vvharderwijk.nl en meld je aan als vrijwilliger bij VVH! Vergeet hierbij niet te vermelden voor welke vrijwilligersfunctie jij je aanmeldt.