FUNCTIE

Materiaalman/Materiaalvrouw

IN HET KORT

De materiaalman of materiaalvrouw heeft als belangrijkste taak om de materialen op orde te houden en contact te hebben met gemeente over de staat van de materialen die wij via gemeente gebruiken (netten, palen etc). Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de ballen voor de teams en daarnaast de in- en uitgifte van spelerskaarten aan het einde en het begin van het seizoen.

WAT JE DOET

De belangrijkste taken zijn:

• Inname en uitgifte van ballen
  • Aanschaf nieuwe ballen
  • Aanschaf materialen op verzoek van trainers en in overleg met TC
  • Inname en uitgifte van de spelerskaarten.
  • Verantwoordelijk voor materiaalhok in de Sypel en de Bogen.
AANTAL UREN PER MAAND

1-2 uur per maand.

WAT KRIJG JE ERVOOR TERUG?

Betreft een vrijwilligersfunctie zonder vergoeding. Wel zorg je ervoor dat spelers en speelsters gebruik kunnen maken van goede materialen en zorgeloos kunnen genieten van het volleybalspel.

IETS VOOR JOU?

Spreekt de vacature je aan en vind je het leuk om het materiaal maar ook zeker de materiaalhokken van de vereniging in goede staat te houden, neem dan contact met ons op.

Ben jij de Materiaalman/Materiaalvrouw waar we naar zoeken? Stuur dan een e-mail naar vrijwilligers@vvharderwijk.nl en meld je aan als vrijwilliger bij VVH! Vergeet hierbij niet te vermelden voor welke vrijwilligersfunctie jij je aanmeldt.