FUNCTIE

Voorzitter Technische Commissie

IN HET KORT

Als voorzitter van de Technische Commissie ben je (eind)verantwoordelijk voor de activiteiten die binnen de Technische Commissie worden uitgevoerd. Je voornaamste taak is het goed laten functioneren van de Technische Commissie en daarnaast het ontwikkelen en uitvoeren van het Technisch Beleid.

AANTAL UREN PER MAAND.

WAT JE DOET

Voorzitter van de TC is verantwoordelijk voor de activiteiten die binnen de TC worden uitgevoerd en heeft idealiter geen andere taken:

• Contactpersoon met het bestuur
  • Begroting maken & budgetbewaking TC
  • Verantwoordelijk voor voldoende Trainers / coaches en contactpersonen
  • Controle op de uitvoering van het TC beleid
  • Organiseren vergaderingen TC & voorzitten en agenda maken
  • Overleg m.b.t. planning zaalhuur e.d.
WAT KRIJG JE ERVOOR TERUG?

Het betreft een vrijwilligersfunctie zonder vergoeding. Je helpt mee aan het verder ontwikkelen van de vereniging bij zowel de talentontwikkeling als het met plezier laten sporten van de leden.

IETS VOOR JOU?

Spreekt de vacature je aan en herken je jezelf in de volgende punten, neem dan contact met ons op:

• Affiniteit met het technisch beleid rondom volleybal;
  • Coördineren en aansturen van teams;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Samenwerken;
  • Sociaal vaardig.

Ben jij de Voorzitter Technische Commissie waar we naar zoeken? Stuur dan een e-mail naar vrijwilligers@vvharderwijk.nl en meld je aan als vrijwilliger bij VVH! Vergeet hierbij niet te vermelden voor welke vrijwilligersfunctie jij je aanmeldt.