FUNCTIE

Technisch Coördinator Recreanten

IN HET KORT

Als Technisch Coördinator Recreanten ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen  de recreantenteams van de verenging. Je houdt onder andere contact met de trainers en spelers.

WAT JE DOET

Als Technisch Coördinator Recreanten geef je uitvoering aan het technisch beleid van de vereniging en ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de recreantenteams van de verenging.

Belangrijkste taken:

• Regelmatig bezoeken van trainingen en wedstrijden
  • Leveren input teamindeling
  • Indelen nieuwe recreanten ( gedurende het seizoen )
  • Maken & coördineren afspraken trainers ( terug koppeling voorzitter TC – penningmeester TC )
  • Contacten – correspondentie met leden recreantenteams
  • Bijwonen vergaderingen TC
  • Antenne functie zoeken trainers recreanten
AANTAL UREN PER MAAND

1-2 uur per maand

WAT KRIJG JE ERVOOR TERUG?

Het betreft een vrijwilligersfunctie zonder vergoeding. Je helpt mee aan het met plezier laten sporten van de recreanten.

IETS VOOR JOU?

Spreekt de vacature je aan en herken je jezelf in de volgende punten, neem dan contact met ons op:

• Goede coördinerende vaardigheden;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Samenwerken;
  • Sociaal vaardig.

Ben jij de Technisch Coördinator Recreanten waar we naar zoeken? Stuur dan een e-mail naar vrijwilligers@vvharderwijk.nl en meld je aan als vrijwilliger bij VVH! Vergeet hierbij niet te vermelden voor welke vrijwilligersfunctie jij je aanmeldt.