Update 14-12-2020
In verband met de aangekondigde maatregelen gaat het oliebollentoernooi niet door. Opgeven is daarom niet meer mogelijk.

Dag jonge leden van onze mooie vereniging VVH Harderwijk.

Wij hebben een oliebollentoernooi voor jullie op de planning staan, waarbij alle jeugdteams aan deel kunnen nemen.

C, B of A-jeugdteam maakt helemaal niks uit, iedereen wordt door elkaar gemixt en dus zullen de niveaus eerlijk verdeeld worden.

Het toernooi vindt plaats op zaterdag 19 december van 12:00-16:00.

Dit toernooi is bedoeld om de jeugd toch een passende afsluiting van het jaar te geven die ze allemaal verdiend hebben.

Wat kan je verwachten?

• Veel wedstrijdjes
  • Nieuwe gezichten om je heen
  • Gezellig muziekje
  • Oliebollen van de ouderwetse bakkerij
  • Chocomelk

Wij hopen natuurlijk een volle zaal te krijgen met jeugdleden, dus informeer in je team en spreek af met mensen om je op te geven!

Aangezien het toernooi plaatsvindt terwijl er nog corona is zullen we de deuren van de sporthal openzetten.

Uiteraard wordt er van jullie verwacht je netjes aan de regels te houden en een mondkapje te dragen in de gangen.

Er zijn geen kosten aan het toernooi gebonden, we hopen op een gezellige dag en dat iedereen komt.

Wij hopen jullie zo genoeg geïnformeerd te hebben, je kan je opgeven door middel van het invullen van een formulier in de onderstaande link.