Vanwege de nieuwe coronamaatregelen zijn alle trainingen tot en met 19 januari geannuleerd. Dit geldt zowel voor de CMV, jeugd- als seniorenteams.

Vanavond maakte minister-president Mark Rutte bekend dat Nederland in lockdown gaat. Een onderdeel van deze lockdown is dat binnen sporten met meerdere mensen niet meer is toegestaan. Dit betekent dat ook volleybal in deze periode niet mogelijk is.

Oliebollentoernooi en VVH-niet-in-de-pubquiz

Aankomende zaterdag (19 december) stond het Oliebollentoernooi voor de jeugdleden gepland. Helaas kan dit niet doorgaan. Ook is besloten om de VVH-niet-in-de-pubquiz uit te stellen. De lockdown is namelijk aangekondigd om de sociale contacten tot het minimum te beperken. Vanuit deze gedachte vinden we het daarom ook niet verstandig om leden (in kleine groepjes) bij elkaar te brengen. Wanneer er een versoepeling van de maatregelen plaatsvindt, zullen we een nieuwe datum inplannen voor de VVH-niet-in-de-pubquiz.

Alternatief voor de jeugd

De aankomende week kijken we naar eventuele mogelijkheden voor de jeugd om buiten te sporten. Zodra hier meer over bekend is, worden de jeugdleden hierover geïnformeerd.

Tips voor bestuur

Het clubgevoel en de sociale binding wordt op de proef gesteld door de lockdown. Het bestuur wil jullie daarom ook vragen om mee te denken hoe we dit clubgevoel op een alternatieve manier kunnen behouden en versterken. Mocht je zelf leuke en coronaproof ideeën hebben voor de vereniging, of heb je tips voor het bestuur. Laat het ons weten via: voorzitter@vvharderwijk.nl.