Een belangrijke wijziging in het bestuur van Volleybal Vereniging Harderwijk; Mike van Moerkerk is de nieuwe voorzitter. Mike is al enige tijd betrokken bij het bestuur en op 18 april 2020 zou hij eigenlijk officieel voorgedragen worden als voorzitter in een bijzondere ALV. Helaas heeft deze geen doorgang kunnen vinden en hebben we in september tijdens de ‘normale’ ALV Mike voordragen als voorzitter en de leden hebben zijn voordracht aangenomen! Jullie zullen hem dus (nog) meer tegenkomen bij het spelletje wat we allemaal graag doen; volleybal.

Mike is geen onbekende in het Harderwijkse volleybal. Talloze acties en evenementen zijn succesvol geworden door zijn aanstekelijke energie en onvermoeide wil iets fantastisch neer te zetten. Als bestuur van VVH zijn we bijzonder trots dat Mike met zijn energie en enthousiasme het voorzitterschap op zich neemt.

Naast de wisseling van voorzitter zijn er meer wijzigingen in het bestuur geweest:

• Koen Dekker is afgetreden als algemeen bestuurslid
  • Hilde Bos is toegetreden als algemeen bestuurslid
  • Emile de Vries is toegetreden als algemeen bestuurslid
  • Johan van Gelder is gekozen als secretaris

Het volledige bestuur bestaat nu uit:

• Hilde Bos; algemeen bestuurslid
  • Marleen Arentsen; penningmeester