Beste vrienden van het zand,
In de afgelopen maanden heeft de TC de organisatie verzorgd van volleyballen op het zand. Door hun inspanning hebben heel veel jeugd- en seniorleden mogen genieten van onze mooie sport. Dank, chapeau! Vanaf 17 mei neemt de beachcommissie van VVH de organisatie van het beachvolleybal weer over. Tot eind augustus bieden we de speelavonden voor de vastgestelde categorieën aan. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zal dit in 1 of 2 shifts zijn (18.30-20.00 en 20.00-21.30 uur).

Aanmelden

Let op: iedereen moet zich eerst formeel aanmelden via het inschrijfformulier onderaan dit bericht. Het definitieve rooster per avond en per categorie volgt later!  Vul eventuele opmerkingen (ideeën, bijzonderheden, voorstellen) ook in op het formulier. We zoeken ook nog stewards voor alle vijf de speelavonden, wellicht kunnen we steward en spelen combineren. Via het inschrijfformulier kun je je ook opgeven als steward.

Dit seizoen beachen VVH-leden gratis. Voor niet-leden is de bijdrage hetzelfde als vorig jaar (senioren € 40,- euro en jeugd € 25,00).

Beachvolleybal en coronamaatregelen

Op de avonden zullen de spelers zelf met elkaar teams vormen om tegen elkaar te spelen.  Bij de jeugd mag er 4 tegen 4 gespeeld worden. Beachvolleyballers die 27 jaar of ouder zijn, spelen 2 tegen 2. Verder gaan we er van uit dat IEDEREEN zich houdt aan de geldende COVID-19 richtlijnen.

Beachvolleybalschool Dolfijn

Beachvolleybalschool Dolfijn van Felix Lopez zal elke werkdag van 17.00-18.30 uur trainingen (betaald) aanbieden aan jeugdleden. Kijk voor meer informatie op www.dolfijn-volleybal.nl of schrijf je hier direct in.

In het kort

• Definitieve indeling avonden volgt pas na alle ontvangen aanmeldingen (uiterlijk maandag 12 mei)
  • Ook niet-VVH leden zijn van harte welkom!
  • We streven ernaar ook 1 a 2 blokken te reserveren voor jeugd die niet wil trainen, maar wel 1 x per week wil spelen.
  • We gaan uit van dat alle spelers zich, waar mogelijk,  ook inspannen om de Arena schoon te houden, na het spelen het veld te egaliseren en hier en daar assisteren als er hulp gevraagd wordt

We hopen op gave zonnige avonden, veel beachplezier, iedereen blijft fit voor het nieuwe zaalseizoen, geef deze informatie door aan je netwerk….en enjoy! Jullie horen van ons, we spreken elkaar de komende week op het zand!

E-mail: beachvolleybal@vvharderwijk.nl