Wellicht hebben jullie in het verleden al eens gehoord van de Vrienden van VVH. Er stond een mooie banner in de sporthal in het verleden. We maken nu de digitaliseringsslag en willen graag een Vrienden van VVH etalage gaan opbouwen op de website. Weet je wat het mooie is? Jij kan ook vriend worden! Zowel particulier als zakelijk! Hoe werkt dit dan?

Doel donaties 2020-2021

Jaarlijks stellen we een doel vast waar we de donaties aan willen besteden. Dit seizoen is een gek volleybalseizoen. We hebben enkele wedstrijden gespeeld, maar werden toch weer verbannen uit onze sporthal. Voor jeugd zijn er bootcamps georganiseerd, maar stilzitten dat zit niet in ons blauwe VVH-hart. Onze mooie VVH Beach Arena biedt vele volleyballers de mogelijkheid om toch weer een balletje te kunnen spelen! Dat kan gewoon al (warm gekleed) vanaf maart! Het doel voor 2020-2021 is besteding van donaties aan materialen en onderhoud van onze VVH Beach Arena. Word jij ook Vriend van VVH dit seizoen? Draag je een sportief steentje bij?

​​​Meld je gauw aan! Daar worden wij ontzettend blij van! Aanmelden kan via de link: https://www.vvharderwijk.nl/sponsoring/vrienden-van-vvh/