Hoewel we nog fijn vakantie aan het vieren zijn en veelvuldig in onze beacharena onze volleybalkunsten vertonen, zijn de voorbereidingen voor het zaalseizoen ’22 – ’23 al in volle gang!

In de week van 22 augustus zal er weer voor het eerst getraind worden, de ballentassen en spelerskaarten worden op de eerste training uitgedeeld.

Ondertussen is het wedstrijd programma ook bekend (in conceptvorm), hier kun je het het hele concept programma van VVH terugvinden: https://www.volleybal.nl/competitie/vereniging/CKL8Z6N?activetab=programma

Het wedstrijdprogramma is ook via de app van de Nevobo te bekijken.

Bekijk jouw wedstrijd programma goed en geef wijzigingen door aan het wedstrijdsecretariaat. Na twee corona-seizoenen is het afzeggen van wedstrijden het komende seizoen niet meer zo makkelijk. Te weinig (gezonde) spelers is geen gegronde reden om af te zeggen en inhaalwedstrijden dienen in het weekend ingehaald te worden.

Wijzigingen kunnen tussen 22 en 31 augustus doorgegeven worden aan het wedstrijdsecretariaat (Lisette Neijenhuis, wedstrijdsecr@vvharderwijk.nl). Om de wedstrijdwijzigingen in behandeling te nemen is de volgende informatie nodig, zonder deze informatie zal de wijziging niet aangevraagd/doorgevoerd kunnen worden. Vanaf 1 september is het wedstrijdprogramma definitief.

• Datum en tijd van de huidige planning van de wedstrijd
  • Naam van de tegenstander
  • Reden van de wijziging