Naar aanleiding van de maatregelen tegen het verspreiden van het corona virus (COVID-19), welke donderdag 12 maart door de regering bekend zijn gemaakt, heeft het bestuur van VVH besloten om alle trainingen van alle teams te annuleren tot en met dinsdag 31 maart. Dit besluit komt overeen met de richtlijnen van het RIVM, de GGD en de Nevobo. De Nevobo heeft ook per direct alle wedstrijden t/m 31 maart geannuleerd.

Vooralsnog zijn de Dag van de Club (18 april) en het Jeugdkamp (5 t/m 7 juni) niet geannuleerd. Ook hierbij gaan we uit de van de richtlijnen van de eerder genoemde instanties. We zullen als bestuur de situatie in de gaten houden en waar nodig actie ondernemen.

Mocht er de komende tijd wijzigingen voordoen zullen wij deze direct via de website communiceren. Mochten er vragen zijn kunnen die gesteld worden aan het bestuur.