** Update 07-05-2020 10:00 uur. Tot op heden hebben we 60 inschrijvingen ontvangen. We kunnen 72 jeugdleden laten trainen op de voorgestelde dagen. Wanneer we boven de 72 uitkomen moeten we opnieuw gaan puzzelen. Het kan zijn dat je, als je niet bij de eerste 72 hoort, nog heel even moet wachten. **

Op woensdag 29 april zijn we begonnen met het geven van trainingen voor de jeugd t/m 12 jaar. Toen waren we nog in afwachting van de mogelijkheden voor jeugd tussen 13 en 18 jaar. We hebben de protocollen ontvangen en de mogelijkheden bestudeerd en vanaf dinsdag 12 mei gaan we ook voor de jeugd tussen 13 en 18 jaar beachvolleybal aanbieden!

Voor deze groep is er nog een aantal beperkingen waar we mee moeten werken:

• Maximaal zes spelers op een totaal veld (3 aan beide kanten van het net)
  • 1,5 meter tussen spelers

Door deze beperkingen kunnen we voor maximaal 72 jeugdleden beachvolleybal aanbieden. Er kan gebeachvolleybald worden op dinsdag- en donderdagavond. De trainingtijden zijn:

• 18:00 – 19:00
  • 19:15 – 20:15

Opgeven kan via dit formulier en kan tot en met donderdag 7 mei. Hierna worden de trainingsavonden/-tijden voor iedereen bekend gemaakt.