Aan de senioren leden binnen en buiten VVH, aan de jeugdleden die zich (nog) niet voor een beachtraining hebben opgegeven,

Vanaf 18 mei t/m 19 juni is er de kans om te gaan beachvolleyballen op een vaste avond. Deze kans is er voor VVH en niet-VVH leden, waarbij de VVH leden voorrang krijgen.

VVH leden kunnen gratis deelnemen (wellicht dat er een vrijwillige bijdrage word gevraagd) , niet-VVH leden betalen 20 euro (is dan voor het hele verdere seizoen, t/m augustus 2020), niet VVH-leden geven op het formulier ook deze status aan.

Opgeven kan via dit formulier.  Je kan  je t/m donderdag 14 mei opgeven voor 1 categorie.

De beachcommissie zal na de opgave de vaste groepsindeling maken, waarbij een maximum van 18 spelers per avond geldt.

We streven ernaar in het weekend van 16/17 mei de groepsindeling bekend te maken via www.vvharderwijk.nl.

We gaan er wel van uit dat als je je opgeeft, je ook echt van plan bent de komende 5 weken die vaste avond lekker te gaan spelen. Anders zou je een plaats bezet houden van iemand die wel altijd zou kunnen. Uiteraard…ziek is ziek.

In principe zijn de avonden na 20.00 uur bedoeld voor de senioren. Als er avonden zijn waar het maximum van 18 spelers niet bereikt wordt, kunnen jeugdspelers daar aansluiten. Jeugdspelers kunnen wel op het formulier aangeven op welke avond ze evt. mee willen spelen.

We houden als VVH het protocol aan dat NOC*NSF gemaakt heeft. Bij de Beach Arena staat het protocol in pictogrammen weergegeven.

Dus o.a.: 1,5 meter afstand, handen wassen voor en na het spelen, materialen desinfecteren, eenrichtingsverkeer, als je niest/hoest/klachten hebt blijf je thuis, aanwijzingen van de VVH steward opvolgen (te herkennen aan een oranje hesje).

We zullen gewoon lekker gaan spelen, max. 3 tegen 3 op 1 veld, waarbij we :

– per avond van de groep zelf verwachten dat er max. 6 teams worden gemaakt, waarbij een ieder graag lekker wil spelen (overleg met elkaar)

– niet blokkeren!

– geen handjeklap / high fives geven

– twijfelballen soms maar laten gaan (ter voorkoming van lichamelijk contact)

– zo laat mogelijk in de Arena komen en vertrekken weer direct na het spelen, om grote groepsvorming te voorkomen.

Fietsen worden geplaatst op het grasveld achter de keet, direct rechtsaf als je het terrein oprijdt.

Na de laatste groep worden de velden aangeharkt door die laatste groep, waarbij we of handschoentjes gebruiken of na elke harkbeurt worden de materialen gedesinfecteerd.

We zijn erg blij dat we weer kunnen volleyballen!

Dat kan zo blijven als we gezamenlijk de verantwoordelijkheid nemen om alle regels in acht te nemen. En met elkaar de materialen heel en schoon te houden!

Dus help allen aub mee!

Het bestuur van VVH houdt zich het recht voor om maatregelen te nemen zodra de veiligheid van de leden in het gedrang komt.

Hopend op een mooi zandseizoen, een hartelijke groet,

het bestuur en de beachcommissie van VVH