Het seizoen is al enige tijd gestart en ook zijn er al een aantal wedstrijden gespeeld, maar wij als TC hebben ons nog niet kunnen voorstellen op de website. Dit willen wij graag alsnog doen, zodat alle leden weten wie van de technische commissie waar verantwoordelijk voor is en wie zij kunnen aanspreken er een vraag is.

Afgelopen september heeft Niels Herzorg afscheid genomen van zijn functie als Hoofd van de Technische Commissie. Omdat deze taak niet zomaar op te vullen is, hebben Esmee Nieuwenhuizen en Nick Torn de handen ineengeslagen en besloten om samen deze functie waar te nemen.

De TC ziet er als volgt uit:

Hoofd Jeugd TC
Esmee Nieuwenhuizen

Jeugd TC
Jack de Fluiter
Fouzia Koraichi

CMV TC
Maud Bos

Hoofd Senioren/Recreanten TC
Nick Torn

Senioren/Recreanten TC
Denise Parera