Beste volleybalfans,

Wij zijn verheugd om jullie te informeren over het laatste nieuws vanuit de beachcommissie van VVH. Het voorjaar is begonnen en de zomer komt er weer aan, dus het beach seizoen breekt ook weer aan.

Onlangs hebben wij samen met de gemeente en veel andere sportverenigingen het akkoord voor sportmanagement op alle sportparken in Harderwijk ondertekend. Hierdoor kunnen we samenwerken aan een nog betere sportomgeving voor alle sportliefhebbers in Harderwijk.

Ook hebben we inmiddels al 4 jaar een mooie samenwerking met Landstede Sport en bewegen. Hierbij maken de studenten van deze opleiding overdag gebruik van onze velden.

En er is nog meer goed nieuws te melden! Het 4e veld van onze beachvolleybal arena is geplaatst, waardoor we nu maar liefst 4 volwaardige velden hebben liggen. Dit is mede mogelijk gemaakt door Beachsport NL en Meker Tuinen. Ook heeft de gemeente prachtige beplanting laten aanbrengen rondom onze velden, waardoor het een nog mooiere omgeving is geworden om te volleyballen.

Wij hopen jullie snel te mogen verwelkomen op onze VVH Beach Arena op sportpark de Sypel. Of je nu een beginner bent of een ervaren volleybalspeler, er is voor iedereen wat te beleven.

En er is nog meer goed nieuws te melden! In de maand april organiseren wij in het kader van SportWijzer op de drie komende woensdagen (5, 12 en 19 april) speciale beachvolleybal inloop trainingen voor kinderen én volwassenen. Dit is dé kans om even te proeven aan de sfeer op onze prachtige beachvolleybalvelden en om te ontdekken hoe leuk deze sport eigenlijk is! De trainingen zijn geschikt voor alle leeftijden en worden begeleid door ervaren VVH trainers.

Vanaf medio april is het weer mogelijk om je in te schrijven voor de beachvolleybalavonden bij VVH. Hierbij kun je deelnemen aan verschillende niveaus en leeftijdscategorieën, dus er is altijd wel een geschikte avond voor jou en/of je team.

En er staan nog meer leuke evenementen op de agenda! Op 12 mei starten we officieel met het VVHoi toernooi, waarbij je kunt strijden tegen andere volleyballers. En op 17 juni organiseren wij het jaarlijkse familietoernooi, waarbij het hele gezin kan meedoen aan beachvolleyballen en zal GA! Harderwijk de nodige side events organiseren.

Kortom, bij VVH ben je ook dit hele beachseizoen welkom voor gezellige en sportieve avonden op onze prachtige beachvolleybalvelden. Kom langs en ontdek zelf hoe leuk en gezellig het is om te beachvolleyballen!