Volleybal Vereniging Harderwijk doet mee aan de Rabo Clubsupport. Stem voor 25 oktober met je Rabobank lidmaatschap op Volleybal Vereniging Harderwijk en steun onze club!

Hoe kan ik stemmen op VVH?

Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer ‘Volleybal Vereniging Harderwijk‘ en twee van je andere favoriete clubs en stemmen maar!

Om te kunnen stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Als je een rekening hebt van de Rabobank, betekent dit niet dat je ook automatisch lid bent. Ben je nog geen lid? Registreer je dan gratis en stem op Volleybal Vereniging Harderwijk.

Meer weten over onze deelname? Kijk dan op deelnemerspagina.

Over Rabo Clubsupport

Als coöperatieve bank heeft de Rabobank geen aandeelhouders, maar leden. Elk jaar geven zij een deel van de winst terug aan de maatschappij. En het leuke is: de leden van de Rabobank beslissen mee! Zo bepalen we samen waar het geld naartoe gaat.