Mijn naam is Casper van Dam en ik maak van VVH een nóg leukere club! Ik ben namelijk vanaf september als clubkadercoach aangesteld bij jullie vereniging.

Vanuit een initiatief van het lokale sportakkoord ben ik aangesteld om VVH te helpen, zo ga ik bijvoorbeeld:

• trainers helpen de trainingen nog beter en leuker te maken.
  • de technische commissie en het bestuur helpen bij het herzien van het beleid.
  • de club ondersteunen bij de werving van nieuwe CMV-leden.

Naast deze nieuwe functie ben ik nog steeds coördinator van Brede School Stadsweiden en sta ik ook nog voor klas als vakleerkracht bewegingsonderwijs. Ik wil natuurlijk het goede voorbeeld geven door zelf ook te sporten, en dan het liefst triatlon, mountainbiken of iets totaal nieuws! Misschien ga ik deze winter wel weer survivallen en sinds kort start ik met een serieuze cursus zwemmen. Thuis sta ik graag in de keuken – aan de ene kant omdat mijn vrouw dat niet zo graag doet – en aan de andere kant omdat ik dan helemaal kan ontspannen.

Voorbeeld van afbeelding

Voor mij is het belangrijk dat elk lid van de vereniging zich prettig voelt en doet wat hij of zij het leukst vindt. Graag draag ik bij aan veilig en plezierig sportklimaat bij VVH en graag tot snel in de zaal!