Onlangs zijn we weer begonnen met het beachvolleybal en dat wordt door iedereen als bijzonder lekker ervaren. Heerlijk genieten van ‘ons’ spelletje en weer lekker met elkaar samen zijn. Helaas kunnen we niet een echt alternatief bieden voor het ‘verloren’ zaalseizoen. Simpelweg omdat we niet de buitenfaciliteiten hebben om dezelfde aantallen trainingen aan te bieden.

Wil je nu wel net wat meer doen dan nu mogelijk is biedt Tennisvereniging De Strokel je die mogelijkheid. Je kunt in de zomermaanden gebruik maken van de Zomerchallenge. Dit is een tijdelijk lidmaatschap, waarmee je in de maanden juni, juli en augustus onbeperkt kunt tennissen en/of padellen. Je betaalt slechts € 45 voor de volledige drie maanden. Je lidmaatschap loopt per 1 september automatisch af. Bekijk de website van TV De Strokel voor alle voorwaarden.

Wanneer je deze Zomerchallenge aangaat, geef dan aan dat je bij VVH speelt. Dan houdt de vereniging er ook nog wat aan over! Een win-win dus om er maar een cliché in te gooien!