De beachcommissie en het bestuur van VVH waren er er in mei 2020 al in geslaagd om het laatste deel van het oorspronkelijke zaalseizoen voor de leden te verplaatsen naar de Beach Arena. Rond de 200 kinderen en volwassenen hebben wekelijks gebeachd op het zand! Het was erg mooi te zien dat iedereen weer wilde volleyballen en de Beach Arena was 3 middagen en 5 avonden vol!

Inmiddels is het zaalseizoen ten einde maar in de zomer spelen nu 100 leden en niet-leden wekelijks  op het zand! Is dat gaaf of is dat gaaf?

Het beachseizoen duurt tot en met 21 augustus, die avond staat een laatste speelavond/toernooi misschien gepland met aansluitend een klein feestje.

En ook mooi te melden is:

– we hebben de Arena Coronaproof gemaakt

– we hebben Beach Team NL te gast gehad

– de Beachvolleybalschool Dolfijn (www.dolfijn-volleybal.nl) heeft inmiddels al 45 trainende jeugdleden

– op zaterdag 11 juli vindt alweer de 3e editie van het Nevobo Beachcircuit jeugd toernooi plaats met veel jeugdteams , gesponsord door Gert van Lunteren Assurantiën

Kortom: VVH Beach is volop actief en we zijn blij met alle mensen die dit mogelijk maken!

Beachcommissie en bestuur VVH