3 september is het zover: het Harderwijkse Palingtoernooi. Met dit jaar extra tegenstanders, extra prijzen, extra eten en een extra goed feestje! De beste en de leukste voorbereiding op het wedstrijdseizoen. Maar liefst 18 seniorenteams en 19 jeugdteams gaan de strijd met elkaar voor de palingbokaal van de hoofdsponsor van het evenement: Palingrokerij & Vishandel Dries van den Berg B.V. Ook als toeschouwer hoef je je niet te vervelen, want naast sensationele volleybalwedstrijden, is het ook het leukste feest van het jaar!

Hollandse Glorie

Dit jaar is het thema Hollandse Glorie, en dat merk je in alles (behalve de muziekkeuze) terug. Na de wedstrijden starten we om 18:15 uur met een heerlijke maaltijd. Voor leden en is dit helemaal gratis, wij trakteren! Supporters en tegenstanders zijn van harte welkom om mee te eten voor een kleine vergoeding van € 5,- per persoon. Vul het onderstaande formulier in om te laten weten of je mee eet. Zo help je ons inschatten hoeveel maagjes we moeten vullen.

09:00 – 13:00 uurToernooi Jeugd
13:00 – 18:00 uur Toernooi Senioren