Op 24 juni is het zover: de NACHT VAN VVH in sporthal de Sypel!!!! Alle jeugdleden van 6 tot 21 jaar kunnen zich hiervoor aanmelden. Voor zowel jong en oud is er een topprogramma samengesteld door niemand minder dan ons eigen Jeugdbestuur! Het programma voor onze jongste leden tot 14 jaar duurt van 17:00 uur tot 20:30 uur. Daarna zijn de ouderen tot 21 jaar aan de beurt die van 21:00 uur tot 10:00 uur ’s ochtends feestvieren. Meld je aan voor 10 juni. Wil je liever meedoen aan het programma van een andere groep, DM ons op @vvhwijk en we delen je anders in.

Programma 6 – 14 jaar

Het programma voor onze jongste leden tot 14 jaar duurt van 17:00 tot 20:30 uur. Het avondeten zit hier bij in en je mag een vriendje of vriendinnetje meenemen! De kosten voor het programma van jeugdleden voor 6 – 14 jaar is 5 euro per persoon. Meld je snel aan en leg je pyjama maar vast klaar!! Benieuwd wat we gaan doen?

• Eten bij de Sypel
  • Spelletjes en estafette
  • Tien tellen in de rimboe
  • Lasergamen
  • Disco – dance night
  • Thema: Pyjama Party

Programma 15 – 21 jaar

Het programma voor de leden van 15 tot 21 jaar duurt van 24 juni 21:00 uur tot 25 juni 10:00 uur. Hier zit een lekker ontbijtje bij in. Voor 10 euro per persoon kun je deelnemen aan deze toffe nacht! Je hoeft niet lang na te denken over je outfit, want dit is natuurlijk gewoon je pyjama! Hieronder kun je het programma bekijken.

• Lasergamen
  • Disco volleybal
  • Slapen
  • Ontbijten