Het is bijna voorjaar en na het starten van de trainingen voor jongeren tot 27 jaar is het nu ook mogelijk voor senioren om met zijn 4’en op het veld te trainen.

Op basis van de inschrijvingen en het al aanwezige rooster voor jongeren tot 27 jaar hebben we een nieuw rooster gemaakt voor de komende weken. Helaas weten we niet hoe lang de huidige maatregelen van kracht zijn maar als er wijzigingen zijn voeren we zo snel mogelijk door. Het rooster gaat in op maandag 22 maart.

Bij maken van het rooster hebben we zoveel mogelijk rekening gehouden met de bestaande indelingen en bestaande teams zoveel mogelijk bij elkaar gezet. Omdat leden vanaf 27 jaar maar met zijn 4’en mogen sporten hebben we ervoor gekozen alle teams 2x te laten trainen zodat mensen die een training niet mee kunnen doen (omdat de velden vol zijn) de andere keer wel kunnen trainen.

In de eerste weken van april hopen we een 4e veld te realiseren waardoor er meer ruimte komt om samen als team te trainen.

Voor leden ouder dan 26 jaar gelden de volgende aanvullende regels:

• Maximaal 4 spelers per veld;
  • Teams mogen niet onderling mixen. Het 4-tal waar je mee begin blijft gedurende de training hetzelfde;
  • 1,5 meter afstand van elkaar binnen en buiten het veld;
  • Voor en na de training is het niet de bedoeling om met zijn allen bij de beach arena te blijven. Ga na de training direct naar huis en houdt 1,5 meter afstand van elkaar.

Tip: Maak een groepsapp aan met de  met teamgenoten/leden met wie je traint zodat je van tevoren groepen van 4 kunt maken en mensen niet voor niets komen omdat er geen 4-tal te maken is of dat er meer dan 12 personen zijn (4 personen per veld x 3 velden).

Bootcamp

Voor de jongeren tot 27 jaar blijven we de Bootcamp aanbieden op maandagavond van 19:00 – 20:00. Met dank aan voetbalvereniging Zwart-Wit ’63 kunnen we het veld naast de Beach Arena gebruiken. Dus vanaf maandag 22 maart kun je bij de Beach Arena je fiets kwijt en direct het veld op naast de Beach Arena.

Het zal de komende weken nog vaak wat kouder zijn. Kleed je daarom wel warm aan! Denk hierbij aan thermo ondergoed, warme kleding in laagjes, sportschoenen voor op het zand, dunne handschoenen, een handdoek, misschien een muts en droge kleding en een jas voor de weg terug naar huis!

Heb je nog tips of vragen dan horen we dit natuurlijk ook graag!

Technische Commissie VVH