Beste beachvrienden van VVH,

Het is bijna weer zover! We staan aan de vooravond van het 8e beachseizoen op de Beach Arena van VVH!Wie kan daar nu niet gelukkig mee zijn?

De beachcommissie in 2022 bestaat uit: Geanna Plas, Danique Mol, Suzan Mooijen, Silvia de Jong, Felix Lopez, Cor Boon, William Neijenhuis, Hans/Anouk Oord, Jaap Haanschoten

Vanwege het verlengen van het huidige zaalseizoen (ivm Covid) organiseren we het dit jaar iets anders dan dat we gewend zijn. Voordat het seizoen echt start hier alvast een paar korte mededelingen:

• Na 25 april kun je je aanmelden voor het beachseizoen 2022. Hoe je je kunt inschrijven, laten we zo snel mogelijk weten.
  • Vanaf 30 mei tot eind augustus start het formele beachseizoen
  • De contributie is €25,- voor VVH-leden en €30,- voor niet VVH-leden
  • Op maandag 9, 16 en 23 mei van 19:30 tot 21:30 uur zijn er vrije inloop beachavonden. Hier zullen we 4×4 gemixd tegen elkaar spelen. Jong en oud, iedereen is welkom!
  • Tijdens het beachseizoen is de donderdagavond de trainingsavond voor de jeugd. A- en B-Jeugd kunnen hier training krijgen van de beachtoppers: Milan, Luuk en Koen

We zijn erg blij dat we weer gaan beachen! We hopen op een mooi beachseizoen!

Een hartelijke groet van het bestuur en de beachcommissie van VVH.