It giet nog steeds oan!

Beste zandvrienden,

De afgelopen weken hebben ca. 200 VVH leden en niet-leden mogen genieten van het beachvolleyballen! Is dat wat!  Bestuur en beachcommissie zijn erg blij en trots dat dit ‘met vele handen’ mogelijk gemaakt is. Dank alle trainers, stewards, helpers en betrokkenen!

Vanaf maandag 22 juni t/m 21 augustus gaan we gewoon door met het aanbieden van speelavonden voor vastgestelde categorieën. Klik op deze link voor inschrijven en avond info. Let op: iedereen moet zich opnieuw opgeven en het hele formulier dus invullen. We zoeken bv. ook nog stewards dus we hopen dat we met elkaar de komende 9 weken kunnen bemensen.

Volgens het protocol van o.a. NOC*NSF moet er per avond nog steeds een steward zijn die de procedures monitort en handhaaft en de organisatie mbt eenrichtingsverkeer, handen wassen, 1,5 meter afstand, desinfecteren van ballen en harken etc. stuurt.  Een steward mag niet iemand zijn die op die avond ook speelt.

Op de avond zelf zullen de spelers zelf (jeugd en volwassenen) (op afstand weliswaar) met elkaar teams gaan maken en dan tegen elkaar te gaan spelen. Er is niet iemand die dat ter plekke regelt, hoewel de steward soms wat kan assisteren misschien. We spelen in principe met de beachvolleybal spelregels, die wel iets afwijken van regels in de zaal. Dus voor zover je ze nu nog niet kent……google allemaal even in het komende weekend op wat de verschillen zijn…..

Graag aandacht voor deze zaken:

• bij het vaststellen van de categorieën gaan we uit van seizoen 2019-2020
  • het is dus op elke avond vrij spelen, geen trainen
  • Ook de niet-leden moeten zich opnieuw opgeven. Als je al gespeeld hebt en je geeft je weer op, betaal je maar 1 x de 20 euro. Aan de VVH leden wordt aan het eind van het seizoen om een vrijwillige bijdrage gevraagd
  • geef je dus aub ook op voor steward! En we vragen de leden van de beachcommissie om weer te gaan openen en sluiten, houd aub een avond vrij hiervoor.
  • Het kan gebeuren dat er op een avond te veel of te weinig mensen zich inschrijven. De organisatie zal dan de schema’s aanpassen en het kan dus gebeuren dat een groep dan naar een andere avond verplaatst wordt; houd er aub rekening mee

Tot zover weer!

We hopen op gave zonnige avonden, veel beachplezier, iedereen blijft fit voor het nieuwe zaalseizoen, geef deze informatie door aan je netwerk….enjoy!

Jullie horen van ons, we spreken elkaar de komende week op het zand!

Bestuur en beachcommissie VVH