Op 12 maart is een sporthaldagje in de Sypel zeker de moeite waard! Naast dat er een vol schema met thuiswedstrijden is, is het ook de dag van de kick-off van het WK Volleybal 2022, de dag dat we een speciaal bezoek krijgen van onze oprichter en de dag waarop je jouw VVH-sportsokken in ontvangst kan nemen!

Kick off WK volleybal

12 maart om 10:00 uur is het zover: de kick-off van het WK Volleybal vrouwen 2022. Tijdens het WK zijn er in samenwerking met de gemeente, GA Harderwijk, Landstede en lokale bedrijven veel activiteiten georganiseerd om volleybal in Harderwijk op de kaart te zetten. Hopelijk levert dit ons nieuwe enthousiaste leden op!

Programma Kick-off
Om 10:00 uur start de kick-off waarbij het alle volleybalacitiviteiten worden gepresenteerd. Daarna is het tijd voor het startsignaal waarbij een aantal van onze leden hard aangewerkt hebben. Ben jij erbij?!

Limited edition VVH-sportsokken

Het is alweer een paar maanden geleden dat je ze hebt kunnen bestellen, maar de VVH-sportsokken zijn eindelijk binnen! Je kunt jouw bestelling vanaf 10:00 uur (na de kick-off) tot 15:00 uur ophalen in de Sypel. Heb je geen tijd om jouw nieuwe aanwinst op te halen? Geen probleem, binnenkort wordt nog een moment gepland waarbij de bestellingen worden uitgedeeld.

Baal je nu als een stekker omdat je ze niet hebt besteld? Heel begrijpelijk, maar gelukkig voor jou hebben we een aantal paar sokken extra besteld. Zo kan ook jij flaneren op het veld met deze beauty’s aan je voeten. Je kunt ze op 12 maart vanaf 10:00 uur kopen in De Sypel, maar wees er snel bij want op is op!

Speciaal bezoek van Ap Koebrugge

En misschien nog wel het belangrijkste op het programma van 12 maart: het bezoek van onze oprichter! Niemand minder dan Ap Koebrugge komt de wedstrijd van H1 bekijken. Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gelezen, zit Ap in zijn laatste levensfase. VVH is een belangrijk onderdeel van zijn leven geweest en hij wil graag nog een keer onze mannen aanmoedigen.

Daarom roepen we al onze leden op om op 12 maart naar de Sypel te komen en er een gezellige sporthaldag van te maken. Dan kan Ap nog een keer genieten van het echte VVH-sfeertje met een volle tribune! Ben jij er 12 maart om 15:00 uur ook bij?