Het WK belooft het grootste sportevenement in Nederland te worden sinds het EK-voetbal van 2000 en vindt plaats tussen 23 september en 15 oktober 2022. Naast hoofdlocatie Arnhem (GelreDome), worden er ook wedstrijden gespeeld in Rotterdam (Ahoy), Apeldoorn (Omnisport) en Polen. Er worden totaal zo’n 200.000 toeschouwers verwacht!

Gelderland is gastprovincie voor alle 24 deelnemende landen en Harderwijk heeft als official team host de dames van Rusland toegewezen gekregen. Het biedt onze stad en VVH een mooie kans om volleybal en onze club te promoten! We zijn met de gemeente Harderwijk, GA! en de Gelderse Sport Federatie in overleg hoe we dit middels allerlei side-events in de aanloop naar het WK kunnen doen. Daarvoor zijn we op zoek naar mensen die het leuk vinden om de handen uit de mouwen te steken en mee te willen helpen om dit tot een succes te maken.

Wil jij graag onderdeel zijn van deze unieke kans voor VVH en volleybal in Harderwijk? Laat het ons weten via secretaris@vvharderwijk.nl. Voor meer informatie, zie: www.volleybal.nl/wkvolleybal of https://youtu.be/e3waVBAyBsY. Bij vragen kan je ook bij Niels Herzog, Jaap Haanschoten of Mike van Moerkerk terecht.